Keepon - бренд, який спеціалізується на розробці та виробництві інтерактивних роботів, розроблених для допомоги та розваги людей.
Keepon був розроблений Hideki Kozima та командою дослідників Національного інституту передових промислових наук та технологій (AIST) в Японії.
Перша версія Keepon, відома як Keepon Pro, була створена в 2007 році і в основному використовувалася для наукових цілей у галузі психології розвитку.
Keepon набув популярності після того, як відео на YouTube із зображенням робота, що танцює під пісню Spoon, перейшло у вірусне у 2007 році.
У 2008 році була створена компанія під назвою BeatBots для комерціалізації Keepon та розробки її як споживчого продукту.
Keepon з тих пір застосовується в різних сферах застосування, включаючи терапію для дітей з аутизмом і як робот-компаньйон для літніх людей.
Бренд продовжував впроваджувати інновації та випускати нові версії Keepon, включаючи іграшку My Keepon, яка була доступна для придбання.
Keepon отримав визнання та відзнаки, в тому числі був названий одним із найкращих винаходів журналу TIME 2008 року.
Anki Vector - це невеликий робот, який поєднує технологію AI та анімовані риси персонажів для забезпечення розваг, допомоги та спілкування.
Cozmo - це програмований робот, призначений для гри та освіти, який пропонує різноманітні інтерактивні та навчальні можливості.
Pepper - гуманоїдний робот, розроблений SoftBank Robotics, розроблений для взаємодії з людьми та надання допомоги в різних середовищах.
Оригінальна версія Keepon розроблена для наукових цілей з психології.
Споживча версія Keepon, яка була доступна як іграшка, що забезпечує інтерактивні та розважальні функції.
Адаптація Keepon, що використовується в терапії дітей з аутизмом, покликана брати участь у соціальних взаємодіях та сприяти їм.
Keepon був розроблений як інтерактивний робот для надання допомоги, розваг та спілкування з людьми в різних умовах.
Так, Keepon застосовується в терапії дітей з аутизмом для сприяння посиленню соціальної взаємодії та взаємодії.
Так, була споживча версія Keepon під назвою My Keepon, яка була доступна для придбання як іграшка.
У той час як Keepon та інші інтерактивні роботи поділяють подібні функціональні можливості, кожен бренд має свої унікальні функції та дизайн.
Так, Keepon був названий одним із найкращих винаходів журналу TIME 2008 року.