Додано в кошик

Політика повернення та відшкодування

Ви отримали неправильний, пошкоджений, дефектний товар (и) або товар(и) з відсутніми частинами? Не турбуйтеся, наша служба підтримки та операційна команда готові допомогти вам найкращим чином. Наша мета — надавати клієнтам виняткові послуги.

Політика та процедура повернення

Клієнт може повернути неправильний, пошкоджений, дефектний товар або товар( з відсутніми частинами або неповний товар. У разі пошкодження товару клієнт повинен повідомити про це призначену кур’єрську компанію та Ubuy протягом 3 днів після доставки, а в інших випадках строк повернення сягає 7 днів після доставки. Наша політика не передбачає розгляд претензій клієнтів після 7 днів із моменту доставки. Просимо вибачення за завдані незручності.

Для повернення будь-якого товару покупець повинен виконати наступні умови:

  1. Клієнт має зв’язатися з нами протягом 7 днів після доставки.
  2. Товар має бути невикористаним і придатним для повторного продажу.
  3. Товар має бути в оригінальній упаковці, включно з коробкою бренду/виробника, ярликом MRP, керівництвом користувача й гарантійним талоном.
  4. Товар має бути повернутий покупцем у повній комплектації з усіма аксесуарами, що додаються до нього, або безкоштовними подарунками.

Клієнт має зв’язатися з нашою службою підтримки, щоби повідомити про проблему, пов’язану з пошкодженим, дефектним або неправильним продуктом.

Клієнт має надати/завантажити всі необхідні зображення і відео з коротким докладним описом, яке допоможе команді розібратися зі справою.

Категорії товарів та умови, що не підлягають поверненню:

  1. Поверненню та відшкодуванню не підлягають такі категорії товарів, як предмети жіночого туалету, нижня білизна, купальники, косметика, парфумерія/дезодоранти, безкоштовний одяг, бакалія й делікатеси, ювелірні вироби, товари для тварин, книги, музика, фільми, батарейки тощо.
  2. Товари з відсутніми етикетками або аксесуарами.
  3. Цифрові продукти.
  4. Продукти, які були підроблені або мають відсутні серійні номери.
  5. Товар, який використовувався або був встановлений покупцем.
  6. Будь-який товар не в оригінальній формі чи упаковці.
  7. Відремонтовані або вживані продукти не підлягають поверненню.
  8. Продукти, які не є пошкодженими, дефектними або відрізняються від того, що було замовлено спочатку.

Політика та процедура відшкодування

У разі повернення товару процес повернення почнеться тільки після того, як товар буде отриманий, оглянутий і досліджений на нашому складі, і таким чином буде доведено, що товар відповідає критеріям відповідності. Схвалення або відмова в поверненні товара залежить від результатів розслідування, проведеного відповідальною командою.

Щойно ми ініціюємо повернення, знадобиться приблизно 7–10 робочих днів, щоби сума відобразилася в первісному способі оплати. Однак цей термін варіюється залежно від стандартів врегулювання банку. У разі з Ucredit сума буде відображена на вашому рахунку Ubuy протягом 24–48 робочих годин. Для отримання додаткової інформації зверніться до нашої служби підтримки.

Політика повернення митних зборів, податків і ПДВ у разі неправильного, пошкодженого, дефектного товару(ів) або товару(ів) з відсутніми частинами:

  1. Якщо Ubuy стягує з покупця мита, податки або ПДВ, ця сума буде повернута через платіжний шлюз.
  2. Якщо митні збори, податки або ПДВ не стягувалися Ubuy заздалегідь, сума буде повернута тільки у вигляді Ucredit.

Зверніть увагу, що митні збори, податки і ПДВ не повертатимуться, за винятком випадків, коли поставляється неправильний, пошкоджений, дефектний або товар з відсутніми частинами/неповний товар.

Товари для розпродажу:

Товари, які є частиною будь-якої розпродажі/акції, не можуть бути повернуті, якщо вони не є дефектними.