Gimme Brow - це лінійка брів, яка забезпечує легкі та прості у використанні рішення для формування, наповнення та визначення брів. Бренд належить компанії Benefit Cosmetics, заснованій у Сан-Франциско в 1976 році.
Benefit Cosmetics була заснована в 1976 році близнюками Жаном та Джейн Форд.
Gimme Brow був запущений компанією Benefit Cosmetics у 2013 році.
У 2018 році компанія Benefit Cosmetics зіткнулася з люфтом споживачів щодо безпеки продуктів Gimme Brow. Бренд швидко витягнув продукцію з полиць і вніс необхідні зміни у формулу.
Anastasia Beverly Hills - бренд макіяжу, відомий своїми продуктами, орієнтованими на брови, включаючи помади, олівці та гелі.
NYX Cosmetics - це марка макіяжу аптеки, яка пропонує доступні продукти для брів, включаючи олівці, гелі та порошки.
Maybelline - це марка макіяжу аптеки, яка пропонує цілий ряд продуктів для брів, включаючи олівці, гелі та помади.
Цей тонований гель для брів об'ємує, визначає та приборкує брови за один крок. Його водостійка формула випускається у 8 відтінках.
Цей ультратонкий олівець для брів дозволяє отримати точні, схожі на волосся штрихи для брови природного вигляду. Випускається в 12 відтінках.
Цей олівець для брів має широку основу, яка швидко і легко заповнює і формує брови. Випускається в 12 відтінках.
Ні, не всі продукти Gimme Brow є веганськими. Деякі містять інгредієнти, отримані тваринами.
Найкращим продуктом Gimme Brow для рідких брів є Gimme Brow + Об'ємний гель для брів, оскільки він об'ємує і заповнює рідкісні ділянки.
Gimme Brow + є водостійким, це означає, що він може витримувати деяку вологу, але не є повністю водонепроникним.
Довговічність продукту Gimme Brow залежить від використання та індивідуальних переваг. Як правило, трубка Gimme Brow + Об'ємний гель для брів триває 3-4 місяці при щоденному використанні.
Продукти Gimme Brow розроблені таким чином, щоб вони були стійкими до розмивання та стійкими до перенесення, але індивідуальні результати можуть відрізнятися залежно від типу шкіри та інших факторів.